28.7.10

Mata Ikan Oh Fish Eye

Kembali lagi di dunia inspirasiizra, hahaa. Kalau korang2 yang sudi lawat blog aku kan, korang2 akan perasan yang aku ni kire Lomography la jugak. Tapi tak pernah lak aku show hasil2 gambar lomo kan. So entry ni pendek jek aku bebel just nak la share skit konon2 nya bakat aku dalam dunia Lomographer. Aku masih lagi beginner dan tak kisahlah gambar yang aku show ni tak sehebat pro.

Kamera : Fish Eye 2 + Ring Flash
Filem : Fujifilm Superia 400 asa
Tempat : Uthm, Senggarang, Tasik Y, Kelantan, Muar



























Itu saja yang dapat aku share sikit2 dan tak tahu lagi bila aku nak share gambar lomo, haaaaa. Tu je, sekian . . . . .

p/s: aku memang suka sangat ngan Fish Eye ni coz disebabkab kamera ni aku dapat kenalan baru lagi2 gadis2 Uthm, haaaa . . .

1 comment:

  1. nicee~~~
    all nice~~
    chantek...nnti dh pndai skit..nnti..msti lgi superb kan....

    fatin pn mnat amik2..gmbr..ni..pki...cmera digita..kcik tu..je..nk yg dslr..tu....tnggu bajetla..hehehehe

    fatinmmj

    ReplyDelete