1.8.11

Berhenti Seketika - -

Assalam... dah lama rasanya aku tak kemas kini entry blog sampaikan page rank pon da turun 1. Bukan aku kekeringan idea nak update tapi banyak masalah yang sedang aku hadapi.

Buat masa ni aku banyak berdiam diri, kurang berinteraksi, kurang lepak dengan rakan2 supaya diorang cepat bosan dan malas nak layan aku. Aku nak gurau2 ngan member pon rasa tak berapa nak feel apatah lagi nak update entry di blog. Kalau rakan2 aku tinggalkan aku, memang aku tak terkejot la. Dah banyak da member2 girl ajak lepak ngan aku, tapi aku terpaksa tolak ngan lagak macho(ok yang ni tipu belaka) ahhahaa. Aku rasa aku jadi 'forever alone' seketika, nanti raya aku pujok la diorang balik, boleh kan? ^ ^

Jadi aku rasa aku patut berhenti seketika untuk berbloging, selesai kan apa yang patut. Aku still round2 blog korang2 cuma jadi silent je kot.

Semoga di bulan yang mulia ini, kita semua akan diberkati dan diredhai oleh Allah, InysaAllah -

 SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA, AMALAN WAJIB JANGAN DILUPAKAN


*orang yang ada bff la seronok skali sebab dapat cerita kan masalah - -

5 comments: