16.4.09

Inspirasi Bermula



Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam muhibah, salam mutakhir dan bermacam salam yang korang tau. Bermula pade detik nadi ku yang kencang, make dengan tersegannye wujudlah blog inspirasiizra. Ok, semenarnye da lame da aku perhati blog2 tempatan nie, memang menarik, kreatif, and bermacam lagi. Ape yang dapat aku rumuskan bahwe sume blog tidak la membawe kepade masalah negative. So, aku pun nak la jugak ade blog sendiri untuk nak taip ape je selagi aku leh taip selain Microsoft office word 2007 crack yang aku gune. sebenarnye da lame aku nak start da wat blog nie, mase aku bace blog2 korang tu, lagi2 ade gak girlz yang wat blog, cantik dan kreatif lak tu. Nie yang buat tercabar kejantanan aku di samping menambahkan lagi keghairahanku nk wat blog time tu jugak. But dengan berkat kesabaran yang suam2 serta tidur yang lewat, maka aku tangguhkan dulu nk wat blog ni. Bukan ape, aku kene balajar dulu cara nk wat blog nie, care nak tambah pengisian yang baik dan sume nie aku rujuk pade blog korang2 lah, thankz korang. Hm, banyak lak membebel aku nie,sebelum langkah yang lebih drastic lagi,aku perkenal la dulu pasal aku ek. Nanti sian lak korang x kenal sape empunye yang wat blog nie.

Nama benar : Mohamad Izranuddin bin Mohd Ramli

Nama dipanggil: izra or izura or cinta itu membengongkan (myspace) or pou ???? (panjang citernye)

Umur : kalu ikut tahun 2009 nie, 19 tahun. Remaja lagi.

Tempat beradu or rumah la : area Kajang, Selangor

Punca wujudnye blog nie :
-hasil dari bace blog korang2
-jeles nengok girlz pun leyh wat blog yang hebat

Selebihnye:
-seorang lelaki
-masih lagi belajar
-belajar di university tun Hussein onn Malaysia (kuittho) batu pahat
-kursus diploma mechanical plant engineering
-so, sekarang nie stay di johor
-kadangkala pemalu juge orangnye
-suka pada music
-juga minat shopping (smenarnye nengok2 jek)
-stakat nie blum couple lagi (coz segan bile bertentang mate ngan girlz)
-memiliki account myspace

Itu saje la yang dapat diterangkan. Nanti aku tulis banyak2, mengarut lak aku nie. So aku masih lagi baru dalam dunia blog nie, kepade korang2 yang bace blog aku nie, tunjuk ajar la aku. Same2 kite kongsi ilmu, x kisah la ape yang korang nk kongsi, x salah kan. Ade mase aku start la entry yang seterusnye.
Sekian buat mase ini. Salam .

4 comments: